workshoP
Bereiken van Kennisleiderschap
Varenschut 17c in Helmond
Kijk verder voor het programma:
Voor het bereiken van kennisleiderschap - of thought leadership - maken we eerst overzichtelijk wat je te vertellen hebt. Tijdens het eerste dagdeel vormen we het fundament voor je communicatie. We formuleren je merkbelofte en merkessentie en we achterhalen je tone of voice. En natuurlijk: 'Waarover gaat je communicatie?' We vatten jouw hele content samen in ongeveer 10 principes. Wanneer je die kent, heb je voor altijd inspiratie voor al je communicatie. Of het nu is voor je social media, voor een presentatie of een acquisitiegesprek, je hebt altijd de rode draad bij de hand.
Voor de meeste Ondernemende Profession is LinkedIn een belangrijk medium om kennisleiderschap te bereiken. Tijdens het eerste dagdeel kijken we specifiek naar dit medium. Tips komen aan de orde om gerichter met LinkedIn aan de slag te gaan en je content beter voor het voetlicht te krijgen.
Let op dat je naast een automatisch gegeneerde mail, ook een persoonlijke bevestigingsmail ontvangt.
Tot dan!
Marga, Lian