Identiteit

Positioneren en communiceren begint nooit bij klanten, maar bij jezelf, bij je identiteit. Ik help bij merkonderzoek, woorden geven aan je 'merk'. Lees verder over de Merkscan

Merkscan

Aanpak

De Merkscan is een methode om een merk te analyseren. Weten waar je kracht ligt en waarmee je anderen verrijkt, maakt dat je energie kunt bundelen, je klanten inspireren en nog meer in je kracht komen. 

Waarmee maak je het verschil?

Merk Op werkt met de 3 W’s van Simon Sinek. Inderdaad, WWW, What, Woh...., Why. Het 'What' gaat vooral om de uiterlijke kenmerken van je product of dienst. Het 'Why' is goed om te weten. De drijfveer waarmee het begon. Je maakt echter het verschil met het ‘How’.



Woh... !

Het 'How' dat is wat klanten bij jou ervaren. Dat is wat ze kunnen zien, horen, meemaken. Daarmee onderscheid je je van de rest. Dat maakt waarom klanten bij jóu willen komen. Laat daar nu ook net jouw passie liggen!

Deze 'Woh-factor' gaan we 'boven water' halen. Een heel belangrijk onder deel van je merk. Je merk gaan we gebruiken als vliegwiel om opgemerkt te worden. Met de Merkscan zoek ik uit waarmee jouw bedrijf, jij als ondernemer, het verschil maakt. Ik geef woorden aan jouw 'extra tentakels', dát wat jou uniek maakt. Je merk!