Maassen Automatisering


Opdracht

Positionering en aanpak marktbewerking voor nieuw product, digitaal dagboek voor de ouders van patienten in de zorg.

Aanpak

Samen met het team van Maassen ICT het merk en nieuw product onder de loep genomen met de Merkscan.


marktaanpak

Het product is ontwikkeld voor eindgebruikers, ouders van de patienten. Met dit doel blijkt het een los onderdeel te zijn tussen de andere producten van Maassen. Maassen heeft een schat aan ervaring met en kennis van netwerken en architectuur van producten waarbij deskundigen systematisch en van elkaar leren. Hier ligt de grote kracht ligt van Maassen. Het nieuwe product blijkt dezelfde kwaliteiten te bezitten als alle andere producten van Maassen. Los van de informatie voor de eindgebruiker is het een heel waardevolle tool om intern kennis te delen.


Samen met de opdrachtgever zijn we dieper op het merk Maassen ingegaan. De rode draad achter de bestaande producten binnen het merk Maassen: 'Kennis delen is een verrijking van je zijn'. Ook het nieuwe product is eigenlijk helemaal op deze leest geschoeid. We besluiten dat we het product laten aansluiten. In de prioritering van de marktbewerking krijgt de stapsgewijze uitrol en verdere ontwikkeling onder deskundigen nu voorrang.