Ervaring Branding, een interview


Wat betekende de Merkscan voor jou?
Dit was een eyeopener voor mezelf om te gaan graven en zoeken naar het waarom achter de dingen die ik doe en kijken naar de manier waarop ik het doe.
Jij kwam vervolgens met vernieuwende ideeën om ons bedrijf in beeld te brengen, dingen waaraan wij zelf niet gedacht zouden hebben. Schreeuwerige uitingen zouden bijvoorbeeld niet bij ons passen. We gaan nu een actie doen die ‘verrassend bij ons past’ ;).

Hoe doe ik het volgens jou?
 Je hebt het op mijn manier gedaan, Lian, ‘knippend en plakkend’. Heel open, transparant. Samen erboven hangen en puzzelen. Je daagde me uit om mijn eigen betekenis te zoeken achter woorden. Jij blijft net zolang zeiken en zeuren, totdat je er precies de vinger achter hebt. Dat kun jij. We deden het samen. Zo konden we zaken met elkaar verbinden en begrijp ik zelf heel goed waarom ik doe wat ik doe.

Waarom denk jij dat ik doe wat ik doe?
Denk dat jij kickt als iemand blij en gelukkig is als de uitingen die naar buiten komen helemaal bij hen passen. Ik heb voor mezelf ook echt helder welke weg ik in moet slaan met marktbewerking, precies zoals ik dat zelf prettig vind. Dat is door dat getrek van jou wel naar buiten gekomen, haha.

Anita van Hulst
Adviseur design en wonen

Bekijk ook Merkscan en marktbewerkingsconcept van Van Hulst Wonen ›