Marketing met gemak

Als je weet waarin je onderscheidend bent, waarmee jij met je bedrijf het verschil maakt, vertalen we die focus in je communicatie. Jouw klant luistert graag naar suggesties om beter of rijker te worden.

Merk Op

De sleutel voor succes

Als we je persoonlijke merk in beeld hebben, gaan we denken vanuit de klant. Je weet na afloop de inhoudelijke argumenten om je klant te rijk, beter te maken. De clou is dat je communiceert vanuit de essentie van je merk. Het is jouw kracht overbrengen in je communicatie naar je klant. En dat is het enige wat jouw klant echt interesseert.

Het levert een rode draad op voor je communicatie en de motor voor je marketing op 1 A4'tje. Deze 'Roadmap voor contentmarketing' heeft een achtergrond in Neuro Linguïstisch Programmeren. Het 'NLP-model marketing en branding' van Tiouw ligt hieraan ten grondslag.




Dus, begin bij het begin en investeer pas in communicatie, in reclame, als je weet wat je te vertellen hebt. Zorg voor focus, zodat je inspanningen zijn vruchten afwerpen. Zo komt je huisstijl, je website, je storytelling of je live presentatie tot z'n recht. Dat klinkt heel strategisch (en dat is het ook), maar de 'operatie', de communicatie gaat voortaan ook met gemak, omdat je precies weet waar jij voor staat. Wil jij je klant raken met je communicatie, bel of mail me, dan kijken we of dit ook voor jouw bedrijf past.


Tip: Alle communicatie die je merkessentie bevat, vergroot je merkkapitaal.