Programma Merk in beeld

Jouw merk in beeld in drie dagdelen.

Module 1
Merkscan - Ondernemende identiteit
dagdeel

Het belangrijkste onderdeel voor jouw Merk in beeld is de Merkscan. Jij en je bedrijf staan in het middelpunt bij de 'scan van jouw ondernemende identiteit'. We vinden de rode draad in jouw talent, jouw drive en purpose en hoe jij het anders doet dan andere ondernemers. Na afloop van deze workshop heb je inzicht in de essentie van jouw ondernemerschap. Hierop krijg je je leven lang garantie, ook als je iets heel anders gaat doen.

✔ Jouw ondernemende identiteit
✔ Jouw What, How en Why
✔ Je talent, je drive, je kernwaarden
✔ Je ondernemende carrièreprofiel
✔ Je product én het verschil 



Merk-in-beeld-room
Module 2
Roadmap voor contentmarketing - Rode draad voor je communicatie *
dagdeel

Wanneer je de Merkscan wilt gebruiken om je klant te 'raken', dan past deze workshop jou. Deze module kan los gevolgd worden, maar juist de diepgang vanuit je ondernemende identiteit maakt het een sterk geheel. We 'kruipen in de huid van de klant' en gaan de woorden vinden 'een laag dieper', waarmee je echt contact maakt met je potentiële klanten. Naast inzicht in de essentie van je merk, kun je meteen aan de slag met de Roadmap voor contentmarketing, de rode draad voor zichtbaarheid van jouw bedrijf.

✔ Je rode draad voor vlogs, blogs, social media
✔ Jouw content voor communicatie - waarmee jij je klant rijk maakt
✔ Je merkbelofte
✔ Je merkbeleving - tone of voice
✔ Je merkessentie
✔ Je Roadmap voor contentmarketing


* Je hoeft niet per se ZZP'er te zijn. Als zelfstandig ondernemer mét personeel, bepaal jij de koers en is jouw drive leidend. Jouw personeel en interne communicatie zijn dan interessant om je merk te bouwen.



Module 3
Opmerkelijke methode - Het verschil bewijzen
2,5 à 3 uur

Met Module 3 komt alles samen. We kijken vanuit de ontwikkelingen in je markt en je doelgroep naar jouw visie en wat je merk daarin betekent. We formuleren je missie en ook je elevator pitch. Je ontvangt een praktisch (en mooi) grafisch overzicht van de Merkscan en Roadmap voor contentmarketing voor dagelijks gebruik. Ook maken we de aanzet voor een concrete methode om je merkbelofte te bewijzen, waarin jouw onderscheidend vermogen is verwerkt. Het levert focus op om je koers aan te scherpen en content voor je marketingcommunicatie.

✔ helicopterview
✔ Markt en doelgroep in beeld
✔ visie
✔ missie
✔ Elevator pitch
✔ Onderscheidende methode om merkbelofte te bewijzen
✔ Module 1,2,3 samengevat en geprint op 2 A3's









✔ focus
✔ inzicht
✔ zichtbaarheid
Wanneer jij dit wilt, informeer of Merk in Beeld ook jou past





NB: Het programma Merk in Beeld is aangevuld met een nieuwe module Merk Bouwen. Een maatwerk programma waarin we concreet handen en voeten geven aan identiteitsdragers, zoals een website, huisstijl, video of handen en voeten geven aan de Opmerkelijke methode. Kijk verder naar het programma Merk bouwen