Jouw Merk in beeld

Jij en je merk in het middelpunt in drie dagdelen.

Module 1
Persoonlijke Merkscan *
Workshop - 3 à 3,5 uur energiek bezig

Het belangrijkste onderdeel van 'jouw merk in beeld' is de Merkscan. In een intensieve workshop staan jij en je merk in het middelpunt. Scan van je identiteit is eigenlijk een betere uitleg, want we pellen de lagen van jouw 'ik' af en vinden de (bron van) energie voor jouw professie. Na afloop van deze workshop ken jij de essentie van je professionele ondernemerschap. Op deze 'merkessentie' krijg je je leven lang garantie, ook als je iets heel anders gaat doen.

* Een vergelijkbare workshop is er ook voor professionals in dienstverband.
Personal branding t.b.v. uitzetten van je koers in je carrière.


Merk-in-beeld-room

Module 2
Vertaling naar de klant - Roadmap voor content marketing **
Workshop - 2,5 à 3 uur energiek bezig

Wil je de Merkscan ook gebruiken om de goede woorden te vinden om je klant te raken, dan past deze workshop je ongetwijfeld. Deze module kan ook los gevolgd worden, maar juist de diepgang vanuit de identiteit van de ondernemer maakt het geheel veel sterker. We kijken in deze workshop door de bril van je klant naar jouw communicatie. Naast inzicht in de essentie van je merk en de energie, kun je meteen aan de slag met de 'roadmap', de rode draad voor jouw content marketing en communicatie'.

** Je hoeft niet per se ZZP'er te zijn. Als zelfstandig ondernemer mét personeel, bepaal jij de koers en is jouw drive leidend. In de nabespreking is dan mogelijk jouw personeel het meest interessante 'medium' om bij de kop te pakken en je merk te bouwen.


Nabespreking
Merk in beeld !
1,5 à 2 uur

De Merkscan en Roadmap voor content marketing worden overzichtelijk voor je uitgewerkt. Je krijgt een praktisch grafisch overzicht voor dagelijks gebruik. Niet alleen bij mij, tijdens het uitwerken, maar ook bij jou vallen vaak de laatste stukjes dan op z'n plek. Tijdens de nabespreking kijken we naar de praktijk van jouw marketingcommunicatie. We kijken naar directe verbeterpunten en mogelijk komen we al brainstormend tot iets vernieuwends wat in je marketing als drager kan dienen voor je merkbelofte.