workshoP


Bereiken van Kennisleiderschap



Varenschut 17c in Helmond



Kijk verder voor het programma:



Programma






Roadmap voor Kennisleiderschap

Voor het bereiken van kennisleiderschap - of thought leadership - maken we eerst overzichtelijk wat je te vertellen hebt. Tijdens het eerste dagdeel vormen we het fundament voor je communicatie. We formuleren je merkbelofte en merkessentie en we achterhalen je tone of voice. En natuurlijk: 'Waarover gaat je communicatie?' We vatten jouw hele content samen in ongeveer 10 principes. Wanneer je die kent, heb je voor altijd inspiratie voor al je communicatie. Of het nu is voor je social media, voor een presentatie of een acquisitiegesprek, je hebt altijd de rode draad bij de hand.



LinkedIn

Voor de meeste Ondernemende Profession is LinkedIn een belangrijk medium om kennisleiderschap te bereiken. Tijdens het eerste dagdeel kijken we specifiek naar dit medium. Tips komen aan de orde om gerichter met LinkedIn aan de slag te gaan en je content beter voor het voetlicht te krijgen.



Taalstructuren


Tijdens het tweede dagdeel gaan we aan de slag met het schrijven van tekst voor een blog, een vlog of een presentatie.

We starten met een stukje theorie. Je leert aan de hand van je eigen Roadmap van Kennisleiderschap over de opbouw en rode draad van je tekst. Verder gaan we in op de manier van formuleren. We letten daarbij niet alleen op 'klantgericht' formuleren, maar ook op communicatieve taalstructuren in je zinsopbouw.


Eigen blog én vlog maken!


Daarna ga jij aan de slag om daadwerkelijk een goed stuk tekst te schrijven. En als klap op de vuurpijl maak je er ook nog een vlog van. Je krijgt de juiste tips, om met je eigen telefoon video's op te nemen die inhoudelijk goed zijn en tegelijk heel authentiek overkomen.




✔ Kennisleiderschap