Merk in Beeld

Programma in 3 modules


voor ondernemers, ZP'ers

Programma

Module 1 - Merkscan
Ondernemende identiteit
2 dagdelen

Het belangrijkste onderdeel voor jouw Merk in beeld is je ondernemende identiteit. Met de Merkscan vinden we de rode draad in jouw talent en je missie, maar vooral je 'vanzelfsprekende drive', want daar vind jij jouw onderscheidend vermogen. Na afloop van deze module heb je inzicht in de essentie van jouw ondernemerschap en de focus voor de koers van je onderneming. Deze dagdelen vormen tegelijk de basis voor de vertaling naar de Roadmap voor Contentmarketing (module 2) en het marketingconcept (module 3).

✔ Jouw ondernemende identiteit
✔ Jouw What, How en Why
✔ Je talent, je drive, je kernwaarden
✔ Je product én het verschil
✔ Focus en koers voor je onderneming



Merk-in-beeld-room
Module 2 - Roadmap voor contentmarketing
Rode draad voor je communicatie
dagdeel

We 'kruipen in de huid van de klant' en vertalen jouw merkessentie in woorden, waarmee je jouw (potentiële) klanten raakt. Vanuit je merkbelofte en je merkessentie, communiceer je op de juiste toon, jouw boodschap. Met de Roadmap voor contentmarketing, heb jij de rode draad voor de presentatie van jouw bedrijf.

✔ De rode draad voor je presentatie
✔ De content voor je communicatie
✔ Je merkbelofte
✔ De merkessentie - beleving van jouw merk
✔ Roadmap voor contentmarketing






Module 3 - Opmerkelijke Methode
Onderscheidend vermogen in beeld brengen
dagdeel

Met Module 3 komt alles samen. We kijken vanuit de ontwikkelingen in je markt en je doelgroep naar jouw visie en wat je merk daarin betekent. We formuleren je missie en ook je elevator pitch. Je ontvangt een praktisch grafisch overzicht van de Merkscan en Roadmap voor contentmarketing voor dagelijks gebruik. Ook maken we de aanzet voor een Opmerkelijke Methode, een marketingconcept waarmee je potentiële klanten vooraf kunt 'meenemen' in je aanpak en waaromheen je vervolgens je hele marketing bouwt. Je hebt nu je koers helemaal scherp en concreet gereedschap voor je marketing en communicatie.

✔ Helicopterview
✔ Je markt en doelgroep in beeld
✔ Je visie - Missie - Elevator pitch
✔ Opmerkelijke Methode - Marketingconcept om je merkbelofte te bewijzen
✔ Module 1,2,3 uitgewerkt in een (strak grafisch) overzicht


Merk-in-beeld-room

✔ Inzicht
✔ Focus
✔ Zichtbaarheid

Alvast proeven van jouw Merk in Beeld? Dat kan zeker!
Neem contact op voor een kennismakingssessie: