Marketing met gemak

Als je weet waarmee jij met je bedrijf het verschil maakt voor je klant, is het zaak dat je klant je suggesties om beter of rijker te worden ook gaat oppikken.

Roadmap voor contentmarketing

De clou voor je communicatie

Als jij weet hoe jij het anders doet dan anderen, volgt de vertaalslag naar je potentiële klant. Je wilt dat die voor jou kiest. Het belangrijkste in je communicatie is gebruik maken van de essentie van je merk. Dat gaat dus verder dan vertellen wat je verkoopt, zelfs verder dan het onderscheidende aan je product of dienst.

Die communicatie vanuit die laag dieper, daar waar jouw onbaatzuchtige kracht zit, dat komt over bij je klant. Zo weet je klant precies, waarom juist jij 'm verder kan helpen.

Wanneer je weet wat je te vertellen hebt, komt je contentmarketing, maar ook je huisstijl, je website, je live presentatie echt tot z'n recht. Het is allemaal gebaseerd op dezelfde rode draad, jouw visie, waarom het werkt zoals het werkt en op jouw missie.

Met de Roadmap voor Contentmarketing ken jij nu ook de clou om dit echt over te brengen en je klant te 'raken'. Je bepaalt nu niet alleen veel gemakkelijker je strategie, maar je communicatie gaat voortaan ook met gemak, omdat je precies weet waarmee jij je klant verder brengt.



In het programma Merk in Beeld vinden we de rode draad voor je communicatie en de motor voor je marketing. De 'Roadmap voor contentmarketing' heeft een achtergrond in Neuro Linguïstisch Programmeren. Het 'NLP-model marketing en branding' van Tiouw ligt hieraan ten grondslag.


Tip: Alle communicatie die je merkessentie bevat, vergroot je merkkapitaal.