Workshop Plan contentMarketing op 1 A4

21 mei 2019

Ondernemerschap betekent dat je kansen en mogelijkheden benut en toegevoegde waarde creëert voor je omgeving en voor jezelf. Je laat anderen stappen maken en je groeit zelf. Dat is mooi en inspirerend.



Je merkt dat je bij het bouwen aan je merk, minder effect hebt dan je zou willen en dat je klanten niet vanzélf naar je toe komen. Je hebt je merk onderscheidend in beeld en je boodschap scherp, maar daarmee ben je niet automatisch zichtbaar. Die doelgroep is trouwens ook helemaal niet makkelijk te bereiken en 'onderscheidend in beeld' is echt een kunst.

Wanneer jij het ook tijd vindt om stappen te gaan maken en aan je merk te bouwen doe dan mee aan De workshop Plan contentmarketing op 1 A4


Programma

9.30
Ontvangst koffie /thee


9.45
Inleiding en voorstellen (onszelf en deelnemers)


10.00
start workshop

Bedrijfsidentiteit
Overnemen uit merkscan of zelf bedenken
Belangrijke elementen en '3x waaromvraag'

Doelgroep a.h.v. persona
Voorstellen mijn persona
Oefening zelf persona schrijven a.h.v. vragen en compositietekening

Boodschap en resultaat vaststellen

Feedback ronde
Feedback geven op elkaar
Boodschappen bijstellen


10.50
Koffie en netwerken


11.10
deel twee workshop planning

Creatieve oplossingen vinden (die relatief weinig inspanning kosten)
(werkvorm creatief denken inkleuren )

Feedback ronde

Plannen met behulp van de 5 of 6 W’s

Gebruik van een contentkalender


11.50
Vragen en napraten


12.00 -12.15 afsluiting


van identiteit naar imago


Ben je eraan toe om je social media consistent en consequent bij te gaan houden, schrijf je dan alvast in voor donderdag 21 mei van 9.30 – 12.30 uur door een mail te sturen naar merkbouwen@merkop.nl.

Deze workshop kost €65,- (excl.BTW)
Voor deelnemers aan Merk in Beeld €25,- (excl.BTW)

Vriendelijke groet,
Joyce Dost - Onderwijsspecialist Marketing
Lian Groot - Marketeer, Merktolk


✔ Je merk onderscheidend in beeld brengen