Jouw onderneming in beeld

Binnen 3 weken heb jij de focus om vol uit de startblokken te gaan, met een unieke aanpak en tools om je bedrijf zichtbaar te maken. Je gaat 3 dagen aan de slag met gelijkgestemde ondernemende professionals om inzicht te krijgen in jouw onderscheidend vermogen. Je ontwikkelt een format voor contentmarketing en als kers op de taart ken je dé marketingaanpak voor jouw succes. Hieronder vind je het volledige programma Merk in Beeld voor startende ondernemers


Programma Merk in beeld

Voor startende ondernemers (max. 2 jaar eigen onderneming)
Workshop 3 - 5 deelnemers



Module 1
Merkscan - Ondernemende identiteit
9.30 - 17.00 (inclusief lunch)

Voormiddag gaan we aan de slag met de feitelijke situatie. Hoe ziet het bedrijf eruit dat je gaat starten? Wat zijn sterke punten en wat de kansen in de markt? Wat beteken jij daarin als ondernemer? Welke kennis en ervaring heb je, waar ligt jouw kracht en hoe doe jij het anders dan andere ondernemers? 's Middags komt je klant in beeld. Wat gaat die beleven en waar wordt die precies rijker van? Wat van jou maakt dat je klant alleen bij jou terecht kan hiervoor. Je krijgt de essentie van jouw ondernemerschap helder.

✔ Jouw ondernemende identiteit
✔ Jouw What, How en Why
✔ Je talent, je drive, je kernwaarden
✔ Je product én het verschil 



Merk-in-beeld-room
Module 2
Roadmap voor contentmarketing - Rode draad voor je communicatie *
9.30 - 17.00 (inclusief lunch)

Je ondernemende identiteit is helder en je kent je onderscheidend vermogen, maar nu wil je dat je klanten dit ook weten. We gaan de woorden vinden 'een laag dieper', waarmee je echt contact maakt met je potentiële klanten. In de ochtend richten we ons op woorden voor de beleving voor de klant en de middag staat in het teken van de 7 moraliteiten ofwel de content waarmee je jouw klant rijker maakt. De Roadmap voor content marketing, de rode draad voor zichtbaarheid van jouw bedrijf, kun je meteen inzetten voor je social media.

✔ Je rode draad voor vlogs, blogs, social media
✔ Jouw content voor communicatie - waarmee jij je klant rijk maakt
✔ Je merkbelofte
✔ Je merkbeleving - tone of voice
✔ Je merkessentie
✔ Je Roadmap voor contentmarketing



Module 3
OpMerkelijke Methode - Het verschil bewijzen
9.30 - 17.00 (inclusief lunch)

Met Module 3 komt alles samen. 's Morgens kijken vanuit de ontwikkelingen in je markt en je doelgroep naar jouw visie en wat je merk daarin betekent. We formuleren je missie en ook je elevator pitch. 's Middags maken we de aanzet voor een concrete methode om je merkbelofte te bewijzen, waarin jouw onderscheidend vermogen is verwerkt. Je hebt nu je koers helemaal scherp en alle bagage om aan de slag te gaan met je marketing en communicatie.

✔ helicopterview
✔ Markt en doelgroep in beeld
✔ visie
✔ missie
✔ Elevator pitch
✔ OpMerkelijke Methode om merkbelofte te bewijzen




✔ onderscheidend vermogen
✔ format voor content marketing
✔ marketingaanpak voor jouw succes

Een intake gaat vooraf aan deze workshops, zodat we met gelijkgestemden bij elkaar zitten.




Aanmelden

Kosten 695,-

incl. lunch en excl. BTW

Data
Wo 9, 16, 30 januari / Do 7, 14, 28 februari / Vr 8, 15, 29 maart / Wo 3, 10, 24 april

In derde kwartaal 2018 draaien de pilots. Er is nog ruimte voor do 8, 15, 29 november. Kosten 295,-



* Bij verzenden conformeer je je aan de volgende spelregels:
Wil je er ook bij zijn, schrijf je dan in uiterlijk 3 weken voor aanvang van je gewenste maand. We maken dan een afspraak voor een intakegesprek. De intake is gratis en vrijblijvend. Na de intake ontvang je een betaalverzoek en tot een week vooraf kun je hiermee je inschrijving bevestigen. Ook Merk Op behoudt zich het recht voor om afscheid te nemens als geen passende groep beschikbaar is. Het is niet mogelijk om na aanvang van het programma Merk in Beeld over te stappen naar een andere groep. Afmelden kan tot een week vooraf zonder opgaaf van redenen kosteloos en eventuele betaling wordt volledig teruggestort. Mocht je je onverhoopt af moeten melden binnen een week voorafgaand aan of gedurende het programma, dan zoeken we naar een individuele oplossing om het programma af te ronden.