Merk in beeld

- Het verschil voor je merk -

Individueel programma
Ondernemers, ZP'ers



Module 1- Merkscan
Ondernemende identiteit
dagdeel

Het belangrijkste onderdeel voor jouw Merk in beeld is je ondernemende identiteit. Met de Merkscan vinden we de rode draad in jouw talent en je missie, maar vooral je 'vanzelfsprekende drive', want daar vind jij hoe jij het anders doet dan andere ondernemers. Na afloop van deze module heb je inzicht in de essentie van jouw ondernemerschap. Het geeft je focus voor de koers in je onderneming. Hierop krijg je je leven lang garantie, ook als je iets heel anders gaat doen.

✔ Jouw ondernemende identiteit
✔ Jouw What, How en Why
✔ Je talent, je drive, je kernwaarden
✔ Je product én het verschil
✔ Focus en koers voor je onderneming



Merk-in-beeld-room
Module 2 - Roadmap voor contentmarketing
Rode draad voor je communicatie
dagdeel

We 'kruipen in de huid van de klant' en vertalen jouw drive in woorden, waarmee je jouw (potentiële) klanten raakt. Vanuit je merkbelofte en je merkessentie, communiceer je op de juiste toon, jouw boodschap. Met de Roadmap voor contentmarketing, heb jij de rode draad voor de presentatie van jouw bedrijf.

✔ De rode draad voor je presentatie
✔ De content voor je communicatie
✔ Je merkbelofte
✔ De merkessentie - beleving van jouw merk
✔ Roadmap voor contentmarketing






Module 3 - Opmerkelijke Methode
Onderscheidend vermogen in beeld brengen
dagdeel

Met Module 3 komt alles samen. We kijken vanuit de ontwikkelingen in je markt en je doelgroep naar jouw visie en wat je merk daarin betekent. We formuleren je missie en ook je elevator pitch. Je ontvangt een praktisch grafisch overzicht van de Merkscan en Roadmap voor contentmarketing voor dagelijks gebruik. Ook maken we de aanzet voor een Opmerkelijke Methode om je merkbelofte te bewijzen, zodat jij je onderscheidend vermogen eenvoudig kunt presenteren aan je potentiële klanten. Je hebt nu je koers helemaal scherp en focus voor je marketing en communicatie.

✔ Helicopterview
✔ Je markt en doelgroep in beeld
✔ Je visie - Missie - Elevator pitch
✔ Opmerkelijke Methode om merkbelofte te bewijzen
✔ Module 1,2,3 uitgewerkt in een (strak grafisch) overzicht


Merk-in-beeld-room

✔ Inzicht
✔ Focus
✔ Zichtbaarheid

Alvast proeven van jouw Merk in Beeld? Dat kan zeker!
Neem contact op voor een kennismakingssessie: